KOSMOS-NEWS PARTY 2018 se uskuteční od pátku 27. dubna do neděle 29. dubna 2018 v Pardubicích

_____________________________________________________________________________________________________________

Hubbleův teleskop: Úžasný vesmír ...

22. prosince 2009 v 13:15
Nové DVD v trafikách za 49,-Kč.

Vydejte se s námi na výlet k dalekým hranicím vesmíru, při němž se seznámíte s epochálními objevy Hubbleova dalekohledu. Stanete se svědky toho, jak Hubbleův dalekohled zkoumal zrození hvězd a planet, věhlas supernov, vznik nebývale masivních černých děr, mapoval temnou hmotu a navždy tak změnil naše chápání reality. Na vlastní oči uvidíte, jak poodkryl zrod našeho vesmíru i konec času. Také zjistíte, jaké má NASA plány s tímto dalekohledem i jeho nástupcem, jímž je Vesmírný dalekohled Jamese Webba...
Další informace na stránách SMS.cz

Další DVD, které se objevilo v minulých dnech na pultech, přináší příběh tří muších astronautů, letících spolu s posádkou Apolla 11 na historickou měsíční expedici.
Informace o filmu "Cesta na Měsíc" a vzpomínku na slavnostní premiéru v IMAXU Praha najdete na tomto blogu v lednu 2009.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.